Budowanie oferty turystycznej

Budowanie oferty turystycznej

Umiejętne promowanie swoich najlepszych miast za granicą to absolutne minimum do osiągnięcia sukcesu, a jest o co walczyć. Aktualnie turystyka międzynarodowa mocno kuleje i dobrze przeprowadzona akcja promocji turystycznej może faktycznie przynieść niebagatelne korzyści. Wiedzą o tym doskonale polskie miasta, które w ostatnim czasie nader skutecznie starają się promować, wykorzystując Internet a także bezpośrednią możliwość, czyli ludzi przybywających właśnie do nich. Bo nie ma skuteczniejszej promocji turystycznej niż pełne zachwytu opowieści obcokrajowca, który po powrocie do domu nie będzie mógł się nachwalić niesamowitej architektury, zabytków, bazy hotelowej czy gościnności albo kuchni, z którymi spotkał się na miejscu. Dlatego tak wiele miast jak Rzeszów pomimo swojej teoretycznie trudniejszej sytuacji turystycznej niż wielkie aglomeracje warszawska, trójmiejska czy śląskie, zaczyna dzisiaj żyć swoim własnym turystycznym rytmem. Rzeszów może zaoferować dość dużo, ponieważ jako stolica podkarpacia ma dostęp do wyjątkowo niesamowitych pozostałości po kulturach najbardziej rdzennych i wartościowych dla całej polskiej historii. Osadnictwo dające początek całym słowiańskim plemionom zostawiło swoje najliczniejsze ślady właśnie na rzeszowszczyźnie a poza tym nie brakuje innych łatwych w reklamie atrakcji.